Nämä toimitusehdot ovat voimassa 15.12.2022 alkaen.
Verkkokauppa
P&S Häyhä Oy
Tullitie 2
53500 Lappeenranta
050 408 2635
info@studiobloom.fi
2902692-5
Studio Bloom (P&S Häyhä Oy 2902692-5) myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille ja yrityksille Suomessa (emme toimita Ahvenanmaalle). Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.
Tilaaminen
Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkomaksupalvelussa. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihimme. Tuotteiden ominaisuudet ja hinnat esitetään tuotteen tuotesivulla. Hyväksymällä ja vahvistamalla tilauksen se on sitova ja synnyttää sopimuksen asiakkaan ja verkkokaupan välille toimitusehtojen mukaisesti.
Edellytämme sähköpostiosoitteen ja puhelinnumeron ilmoittamista tilauksen yhteydessä.
Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita.
Maksaminen ja maksutavat
Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.
Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
https://www.paytrail.com/kulut...
Maksuvaihtoehtoina toimivat lasku, osamaksu, korttimaksu, verkkopankkimaksut sekä mobiilimaksut.
Ilmoittamalla tietoja kassalla hyväksyt Paytrail ehdot. Painamalla ”Osta” painiketta hyväksyt Studio Bloom yleiset ehdot.
Tilaus- ja maksuvahvistus
Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle välittömästi sähköpostilla tilausvahvistuksen, josta näkyvät tilaustietosi. Tarkasta aina tilausvahvistuksen sisältö. Jos sinulla on kysyttävää, ota heti yhteys asiakaspalveluumme. Säästä tilausvahvistus mikäli joudut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun. Asioidessasi asiakaspalvelussa pidä aina mahdollinen asiakasnumerosi ja tilausnumerosi saatavilla. Tarkasta aina, että paketin sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden kanssa.
Asiakaspalveluumme saat yhteyden seuraavilla tiedoilla:
P&S Häyhä Oy
Tullitie 2
53500 Lappeenranta
050 408 2635
info@studiobloom.fi
2902692-5
Toimitustavat ja -kulut
Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Tarkat toimituskulut näet valittuasi tilaukselle haluamasi maksu- ja toimitustavat. Käytössä olevat toimitustavat riippuvat ostoskorin sisällöstä ja yhteispainosta. Voit valita kassalla käytössä olevista toimitustavoista sinulle parhaiten sopivan vaihtoehdon, jonka yhteydessä tarkka toimituskulu on esitetty. Lähetämme lähtökohtaisesti tilauksen pahvilaatikoissa, jossa olemme sen tavarantoimittajalta vastaanottaneet eli mahdollisuuksien mukaan käytämme lähetyksissä aina kierrätysmateriaaleja.
Tilauksen toimittaminen tapahtuu Postin välityksellä joko lähimpään postipisteeseen, pakettiautomaattiin tai kotiinkuljetuksella kotiovelle asti. Lähetyksen saapumisesta lähimpään Postin toimipisteeseen ilmoitetaan sähköpostitse tai tekstiviestillä. Voit myös noutaa tilauksesi myymälästämme Lappeenrannassa. Lähetämme sähköpostiviestin, kun tilaus on keräilty ja noudettavissa.
- Pikkupaketti 4,90€ (rajattu valikoima tuotteita)
- Postipaketti alkaen 6,90€
- Kotipaketti alkaen 14,90€
- Myymälänouto
Jos tilauksen kokonaishinta ylittää 120€ on toimitusmaksu ilmainen, tämä etu ei koske kuitenkaan kotipakettia. Tämä ei päde, jos tilauksesi sisältää erikoistoimitettavia tuotteita, esimerkiksi huonekaluja, isoja peilejä tai isoja mattoja. Tämä on ilmoitettu erikseen tuotteen tuotesivulla. Näiden tuotteiden toimituksesta sovitaan aina erikseen asiakaspalvelumme kanssa.
Huomioithan, että mahdollisen palautuksen tapahtuessa emme palauta alkuperäisiä toimituskuluja. Kaikista palautuksista peritään valittua toimitusta vastaava kulu, vaikka alkuperäinen lähetys olisi ollut postikuluton.
Mikäli tilauksen summa jää palautuksen jälkeen alle 120€, perimme valitun toimituksen mukaisen normaalin toimitusmaksun.
Toimitusaika
Yleisimmät toimitusaikamme vaihtelevat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen, mutta pakettisi lähtee meiltä aina mahdollisimman nopeasti. Poikkeukset toimitusaika-arvioihin on kerrottu, jos ostoskorissa on varastosta loppuneita tuotteita ja ilmoitamme myös mahdollisista viivästyksistä teille välittömästi tilaamisen jälkeen.
Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Verkkokauppa tiedottaa sivuillaan poikkeavista toimitusajoista.
Erikoistoimitettavien tuotteiden toimituksesta sovimme aina asiakkaan kanssa erikseen.
Palautusehdot
Peruuttamisoikeus
Teillä on oikeus peruuttaa tämä sopimus 14 päivän kuluessa syytä ilmoittamatta. Peruuttamisen määräaika päättyy 14 päivän kuluttua siitä, kun viimeinen tavaraerä on vastaanotettu.
Peruuttamisoikeuden käyttämiseksi teidän on ilmoitettava meille päätöksestänne peruuttaa sopimus sähköpostilla. Voitte käyttää myös tulostettavaa palautuslomakettamme, mutta sen käyttö ei ole pakollista.
Peruuttamisen määräajan noudattamiseksi riittää, että lähetätte ilmoituksenne peruuttamisoikeuden käytöstä ennen peruuttamisajan päättymistä.
Peruuttamisen vaikutukset
Jos peruutatte tämän sopimuksen, palautamme teille teiltä saamamme suoritukset, paitsi toimituskustannukset (tai lisäkustannuksia siitä, että olette valinnut tarjoamastamme edullisimmasta vakiotoimitustavasta poikkeavan toimitustavan), viivytyksettä ja joka tapauksessa viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen saatuamme. Suoritamme palautuksen sillä maksutavalla, jota olette käyttänyt alkuperäisessä liiketoimessa, ellette ole nimenomaisesti suostunut muuhun, ja joka tapauksessa siten, että teille ei aiheudu suoritusten palauttamisesta kustannuksia.
Teidän on lähetettävä tavarat takaisin viivytyksettä ja viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen tekemisestä. Määräaikaa on noudatettu, jos lähetätte tavarat takaisin ennen kyseisen 14 päivän määräajan päättymistä.
Olette vastuussa vain sellaisesta tavaroiden arvon alentumisesta, joka on seurausta muusta kuin tavaroiden luonteen, ominaisuuksien ja toimivuuden toteamiseksi tarvittavasta käsittelystä.
Näin teet asiakaspalautuksen:
- Ole aina ensimmäisenä yhteydessä meihin sähköpostitse, info@studiobloom.fi. Tämä on tärkeää, koska silloin tiedämme odottaa palautustasi ja pystymme samalla tarvittaessa antamaan lisäohjeita.
- Lähetyksen mukana on tullut palautuslomake, jonka toivomme sinun täyttävän ja palauttavan tuotteiden mukana.
- Pakkaa tuotteet huolellisesti alkuperäiseen pakkaukseen, jotta ne tulevat ehjänä perille.
- Liimaa paketin päälle lähetyksen mukana tullut palautusetiketti.
- Vie paketti lähimpään Postin toimipisteeseen.
- Säilytä kuitti lähetyksestä siihen asti, kunnes saat meiltä ilmoituksen, että palautuksesi on käsitelty. Kuitista löytyy seurantakoodi, joka on tärkeä tieto, mikäli palautus ei palaudu meille palautusajan puitteissa.
Huomioithan, että palautus maksaa aina, myös silloin, kun alkuperäinen tilaus on ollut postikuluton. Palautettavan tuotteen on oltava täysin käyttämätön ja myyntikelpoinen. Tuotteen tulee olla pakattuna alkuperäiseen pakkaukseensa hinta- ja tuotelaput paikoillaan ja alkuperäisen lähetykseen käytetyn paketin tulee olla ehjä ja siisti. Palautettava tuote tulee pakata alkuperäisen toimituksen mukaisesti siten, että tuote palautuu ehjänä. Mikäli tuote rikkoutuu matkalla takaisin verkkokauppaamme ja rikkoutuminen johtuu siitä, että se on huonosti pakattu, emme palauta rahoja tuotteesta!
Jos olet tilannut tuotteita, joihin kuuluu kaupanpäällinen (sidottu määrään/hintaan) ja haluat tehdä palautuksen itse tilaustuotteesta, niin myös kaupanpäällinen tulee palauttaa tai voit sen myös halutessasi maksaa erikseen.
Lunastamaton paketti
Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta jätetystä paketista, josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta, perimme todelliset toteutuneet toimitus- ja palautuskustannukset ennen rahojen palautusta, jonka on suuruus riippuu paketin painosta.
Ongelmatilanteet
Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa kirjallisesti sähköpostilla info@studiobloom.fi.
Kaikki varastoltamme lähetettävät tuotteet tarkistetaan kahteen kertaan, kun tuote saapuu varastoomme ja kun lähetämme tuotteen asiakkaalle. Meiltä siis tuote lähtee aina priimakunnossa. Jos paketti on selvästi vaurioitunut kuljetuksessa, teidän täytyy tehdä välittömästi asiasta reklamaatio valitsemanne toimitustavan kuljetusyhtiölle.